2012. október 17., szerda

Válasz a szörnynek

A Szörny levelére (ha nem olvastad, itt megteheted) az alábbi üzenet érkezett a postafiókomba (nem csalás, nem én írtam, hanem Kiskata):


Kedves Szörny!

Bár igen meghatott a leveled, sőt, eleinte nyomasztott is a gondolat, hogy a kuka mögé száműzeted magad, szinte marasztalni akartalak, de gondoltam, kipróbálom nélküled, legalább pár napig, csak hogy végre kialudjam magam. Aztán szörnyülködve tapasztaltam, hogy még mindig itt tanyázol, (pedig kényszeredetten porcicátlanítom a padlót, elmondhatja bárki).
Ezek után szögezzünk le pár szabályt, ahogy jó lakótársakhoz illik. Először is ne, semmiképp ne járkálj napközben is! Próbáld meg távol tartani magad a hálószobától, megígérem, ezentúl a nappaliban a kanapé alatt ritkábban porszívózom, ott majd elnyammoghatsz. Végül meg gondold újra ezt az elköltözés dolgot. Nem kell messzire, nem kell ilyen drasztikusan, Isten őrizz, hogy a kukák alatt fagyoskodjál, de feltételezem, hogy a sikítozásom a te idegeidet is tépázza, így lassacskán egymás agyára megyünk és én mehetek az úgynevezett szihomókushoz, ami nagyon drága és nem is szeretem, szörnyeknek meg egyáltalán nincs.

Bízván a további együttműködésben,

maradok tisztelettel (meg egy hangyányi félelemmel):

Kiskata